Campanii
CAMPANIA OSCAR ȘARPELE HOINAR
Traffic Snake Game (TSG) este o campanie creată pentru a încuraja mersul pe jos și cu bicicleta la școală, având ca principal grup țintă elevii și părinții acestora. Campania a pornit din nevoia de a educa elevii în direcția unui transport cu emisii scăzute și de a decongestiona zonele adiacente școlilor, blocate de mașinile care aduc sau preiau elevi.
3
ediții
12
școli
4500
participanți
CAMPANIA LA ȘCOALĂ PE 2 ROȚI
Această campanie de mobilitate urbana își propune să încurajeze copiii din clasele 0-8 și pe părinții acestora să se deplaseze utilizând bicicleta sau trotineta ca mijloc de transport către scoală. Scopul proiectului este reducerea numărului copiilor care ajung la școală cu mașina, creșterea numărului celor care utilizează bicicleta sau trotineta în trafic.
3
școli
500
participanți
PARKING DAY
Pe tot globul, oamenii sărbătoresc Ziua internațională a PARCULUI, o inițiativă pentru a promova regândirea spațiului public. Are loc întotdeauna în a treia vineri a lunii septembrie. Ideea este să transformăm parcările în parcuri, locuri de joacă, petreceri la grătar, grădini ... Locurile de parcare gri sunt transformate într-un spațiu viu și creativ.
3
ediții
RASTELE BICICLETE
În urma campaniei Rastele pentru Târgu Mureș inițiat de Fundația Comunitară Mureș și montarea a 150 de rastele pe raza orașului acest proiect a fost preluat de Primăria Municipiul Tg Mureș și s-au mai instalat mai mult de 300 de bucăți în diferite locații: în incinta școlilor, în fața instituțiilor publice și în alte locații specifice. În plus am reușit să instalăm o parcare pentru 10 biciclete cu mesajul: 1 parcare pentru mașină= 10 locuri de parcare pentru biciclete.
100+
rastele în curtea școlilor
200+
rastele pe domeniul public